Ώρες 03/09/25
Μουσικές παραδόσεις της Λατινικής Αμερικής
04/09/25
Ελληνική παραδοσιακή μουσική
05/09/25
Μουσικές της Κάτω Ιταλίας
Ινδική μουσική παράδοση
06/09/25
Εθνογραφία του ήχου
07/09/25
Μουσικές της Ωκεανίας
Σύγχρονα μουσικά ιδιώματα
  Ομάδα Α Ομάδα Β Ομάδα Α Ομάδα Β Ομάδα Α Ομάδα Β Ολομέλεια Ομάδα Α Ομάδα Β
15:00-16:30 Μουσικές της Λατινικής Αμερικής: Αφρικανικές μουσικές κουλτούρες και ευρωπαϊκά λαϊκά μουσικά ιδιώματα (Εισήγηση: Μαρία Παπαπαύλου, Καθηγήτρια) Μουσική και διαπολιτισμικότητα στον Ελλαδικό χώρο (Εισήγηση:  Γιώργος Κίτσιος, Επίκουρος Καθηγητής) Μεθοδολογία έρευνας και μουσικής καταγραφής  στα ελληνόφωνα χωριά της Κάτω Ιταλίας (Εισήγηση: Λάμπρος Λιάβας, Καθηγητής) Εθνογραφία του ήχου: κύριες θεωρητικές παραδοχές (Εισήγηση: Ελένη Καλλιμοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια & Παναγιώτης Πούλος, Επίκουρος Καθηγητής) Μουσικές της Ωκεανίας: διδασκαλία παραδοσιακού τραγουδιού των Maori (Εργαστήριο: Γιούλη Παπαγεωργίου) Σύγχρονα μουσικά ιδιώματα: δημιουργία ραπ μουσικής με στίχους από την Οδύσσεια και την Ιλιάδα (Εργαστήριο: Σοφία Σβάρνα)
16:30-16:45 Διάλειμμα
16:45-17:45 Διδασκαλία παραδοσιακών τραγουδιών της Λατινικής Αμερικής – Βολιβία & Πουέρτο Ρίκο (Εργαστήριο: Γιούλη Παπαγεωργίου, Μεταδιδακτορική ερευνήτρια & εκπαιδευτικός ΠΕ) Ελληνική παραδοσιακή μουσική ή μουσικές κουλτούρες του Ελλαδικού χώρου; Από τη λαογραφία στην εθνομουσικολογία (Εισήγηση: Γιάννης Τσεκούρας, Μεταδιδακτορικός ερευνητής) Ινδική κλασική μουσική: παρακολουθώντας την ιστορία ζωής ενός Ινδού μουσικού στην κοινότητα Ινδών μεταναστών στην Αθήνα (Εισήγηση: Έλλη Κωστελέτου, Διδάκτωρ Εθνομουσικολογίας) Εθνογραφία του ήχου ως εκπαιδευτικό εργαλείο (Εργαστήριο: Ελένη Καλλιμοπούλου & Παναγιώτης Πούλος) Σύγχρονα μουσικά ιδιώματα: δημιουργία ραπ μουσικής με στίχους από την Οδύσσεια και την Ιλιάδα (Εργαστήριο: Σοφία Σβάρνα) Μουσικές της Ωκεανίας: διδασκαλία παραδοσιακού τραγουδιού των Maori (Εργαστήριο: Γιούλη Παπαγεωργίου)
17:45-18:00 Διάλειμμα Τέλος ημέρας Διάλειμμα
18:00-19:15 Μουσικά σύνολα στον “Νέο Κόσμο” (Εργαστήριο: Σοφία Σβάρνα, Μεταδιδακτορική ερευνήτρια & εκπαιδευτικός ΔΕ) Αφρικανική πολυρυθμία: διδασκαλία παραδοσιακού τραγουδιού από τη Σενεγάλη (Εργαστήριο: Γιούλη Παπαγεωργίου) “Τραγουδώντας έναν αλλιώτικο κόσμο”: Το παραδοσιακό τραγούδι στη σχολική τάξη (Εργαστήριο: Αλέξανδρος Καψοκαβάδης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) Προτάσεις διδασκαλίας των ελληνικών μουσικών οργάνων στο σχολείο από την πλευρά της εθνομουσικολογίας (Εργαστήριο: Γιάννης Βαλιάντζας, Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό) Εισαγωγή στο σύστημα konnakol (Εργαστήριο: Έλλη Κωστελέτου & Γεράσιμος Μακρής) Διδασκαλία παραδοσιακού ναπολιτάνικου τραγουδιού (Εργαστήριο: Γιούλη Παπαγεωργίου & Κατερίνα Γεωργακοπούλου)   Παρουσιάσεις Εργαστηρίων Παρουσιάσεις Εργαστηρίων
19:15-19:30 Διάλειμμα   Διάλειμμα
19:30-20:45 Αφρικανική πολυρυθμία: διδασκαλία παραδοσιακού τραγουδιού από τη Σενεγάλη (Εργαστήριο: Γιούλη Παπαγεωργίου) Μουσικά σύνολα στον “Νέο Κόσμο” (Εργαστήριο: Σοφία Σβάρνα, μεταδιδακτορική ερευνήτρια & εκπαιδευτικός ΔΕ) Προτάσεις διδασκαλίας των ελληνικών μουσικών οργάνων στο σχολείο από την πλευρά της εθνομουσικολογίας (Εργαστήριο: Γιάννης Βαλιάντζας, Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό) “Τραγουδώντας έναν αλλιώτικο κόσμο”: Το παραδοσιακό τραγούδι στη σχολική τάξη (Εργαστήριο: Αλέξανδρος Καψοκαβάδης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) Διδασκαλία παραδοσιακού ναπολιτάνικου τραγουδιού (Εργαστήριο: Γιούλη Παπαγεωργίου & Κατερίνα Γεωργακοπούλου) Εισαγωγή στο σύστημα konnakol (Εργαστήριο: Έλλη Κωστελέτου & Γεράσιμος Μακρής)   Κλείσιμο του σεμιναρίου – συζήτηση & αναστοχασμός